Category: Om Oss | 2010-08-20 | 20:14:40

En förklaring..


Postat av: Caroline

jag tycker ändå uppdateringen är bra! :D

2010-08-20 @ 23:15:56
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: issa

Det var ganska länge sen som ni skrev dt här inlägget men jag vill kommentera iaf.

Jag har följt eran blogg rätt så länge nu oxh den e grym ! Men jag visste inte att en av er är konståkare, jag tränar oxå konståkning :-D

Hoppas på att marina kan svara på den här komentaren i ett inlägg :-D

Tävlar du och i sånna fall i vilken klass ?

Och vad har du för programmusik ?

vilken klubb/förening tränar/tävlar du för ?

grymt tacksam om ni kunda svara i ett nytt inlägg och hoppas det går bra med eran kommande video blogg :-D

2011-04-16 @ 07:16:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: