Category: Intervjuer | 2010-08-20 | 19:49:20

Eric intervju (om att han varit telefonförsäljare b.la)

 

-Hej Hej
- Hej det är Eric Saade
- Har du någon dold talang?
- Ehhm, oj dold asså något jag inte visat. Nja det är inte direkt en dold talang. Jag gillar att laga mat, men jag vet inte om jag är bra på det.
-Om du var på en öde ö och fick ta med dig två saker vad skulle det vara då? (Personer inräknas oxå)
- Zlatan skulle jag lätt ta med. Och musik i sig, men jag kan inte säga ett album precis. (Eric tänkte nog inte på att han inte har något att spela upp musiken med hahah)
- Om du fick en valfri dröm som gick i uppfyllelse vad skulle det vara då?
- Det skulle nog ändå vara att jag når/nådde ut med min musik i hela världen.
- Har du haft något vanlig jobb (tex Ica?)
- Ja faktiskt två månader har jag haft det. Då jobbade jag som telefonförsäljare, så det har jag faktiskt gjort.
- Kan du spela något instrument?
- Aa lite gitarr och lite piano och lite trummor. Men det är inget seriöst.
- När kom du på att du ville jobba inom musikbranschen eller blir artist?
-Jag var nog 13 när jag kom på att jag ville ”jobba” med musik. Men har du alltid sjungit? När jag var 6 år gammal så sjöng jag på min mammas bröllop, det var då jag sjöng för första gången inför en publik. Men sen när jag var 13 så var jag med i en tävling och då kom jag på 3:e plats av 60 deltagare. Då var jag ju väldigt nöjd och tyckte att det var skitkul och då så fortsatte jag bara och då ville jag liksom satsa på det.
-Sportar/Gymmar du?
- Aa jag har spelat fotboll i hela mitt liv, så man kan väl säga att jag är en fotbollsnörd? Men idag så håller jag tyvärr inte på med det. För jag hinner inte det. Men just nu så gymmar jag.
- Har du någon favoritlåt och Favoritartist?
- Oj det där är olagligt nästan. Om man är musikälskare så kan man inte säga det hahah. Det finns så mycket bra musik. Men jag kan säga en bra låt och det är ”Man in the mirror” med MJ.
- Om inte du var artist vad skulle du plugga/arbeta med då?
- När jag var liten ville jag bli arkitekt hahah och det är tur för dom som bygger hus idag att inte jag är det. Men jag tror iallafall att jag skulle jobba med något inom musiken, kanske arrangör?
- Det var alla frågor tack!
- Alright, tack själv!

-Hej Hej

 

- Hej det är Eric Saade

 

- Har du någon dold talang?

 

- Ehhm, oj dold asså något jag inte visat. Nja det är inte direkt en dold talang. Jag gillar att laga mat, men jag vet inte om jag är bra på det.

 

-Om du var på en öde ö och fick ta med dig två saker vad skulle det vara då? (Personer inräknas oxå)

 

- Zlatan skulle jag lätt ta med. Och musik i sig, men jag kan inte säga ett album precis. (Eric tänkte nog inte på att han inte har något att spela upp musiken med hahah)

 

- Om du fick en valfri dröm som gick i uppfyllelse vad skulle det vara då?

 

- Det skulle nog ändå vara att jag når/nådde ut med min musik i hela världen.

 

- Har du haft något vanlig jobb (tex Ica?)

 

- Ja faktiskt två månader har jag haft det. Då jobbade jag som telefonförsäljare, så det har jag faktiskt gjort.

 

- Kan du spela något instrument?

 

- Aa lite gitarr och lite piano och lite trummor. Men det är inget seriöst.

 

- När kom du på att du ville jobba inom musikbranschen eller blir artist?

 

-Jag var nog 13 när jag kom på att jag ville ”jobba” med musik. Men har du alltid sjungit? När jag var 6 år gammal så sjöng jag på min mammas bröllop, det var då jag sjöng för första gången inför en publik. Men sen när jag var 13 så var jag med i en tävling och då kom jag på 3:e plats av 60 deltagare. Då var jag ju väldigt nöjd och tyckte att det var skitkul och då så fortsatte jag bara och då ville jag liksom satsa på det.

 

-Sportar/Gymmar du?

 

- Aa jag har spelat fotboll i hela mitt liv, så man kan väl säga att jag är en fotbollsnörd? Men idag så håller jag tyvärr inte på med det. För jag hinner inte det. Men just nu så gymmar jag.

 

- Har du någon favoritlåt och Favoritartist?

 

- Oj det där är olagligt nästan. Om man är musikälskare så kan man inte säga det hahah. Det finns så mycket bra musik. Men jag kan säga en bra låt och det är ”Man in the mirror” med MJ.

 

- Om inte du var artist vad skulle du plugga/arbeta med då?

 

- När jag var liten ville jag bli arkitekt hahah och det är tur för dom som bygger hus idag att inte jag är det. Men jag tror iallafall att jag skulle jobba med något inom musiken, kanske arrangör?

 

- Det var alla frågor tack!

 

- Alright, tack själv!

//Malin.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: