Category: Musikvideos | 2010-08-10 | 10:44:08

Eric Saade - Masquerade (Official Music Video)

Den är här! Eric's nya musikvideo är äntligen här!

Den skulle egentligen släppas igår, men det blev antagligen något strul eller missförstånd för den släpptes idag.
Marina ringde och väckte mig vid tjugo över tio och var helt hyper.
Så hon berättar att som sett videon och berättar hur den slutar (vi gör alltid sådant, vi förstör det inte för varandra, utan bygger typ upp förväntningarna. Om jag inte vetat om vad som skulle hända hade inte jag suttit på spänn så som jag gjorde).
Jag tänker iallafall inte berätta för er, även fast ni kan hitta det i inlägget nedan typ.

Gud. Videon var helt fantastisk och får högsta betyg, lätt.
Spännande och jaa, Eric är ju förfan med i den så den måste vara bra!
Men jag blev förvånad över att de helt plötsligt var i Frankrike, men det kanske de var innan också? Eller?
Och sen, vart tog tjejens pojkvän vägen? Borde inte han vara med på maskeraden.
Jaja, det är inget viktigt. Det viktiga är att ni måste se den, nu på momangen, för ni kommer inte ångra er!

// Malin



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: