Category: Spelningar/Signeringar | 2010-08-18 | 23:20:31

Live-Löpet

Eric Saade Aftonbladet Live Löpet Live-Löpet
Oookej. Marina och Celine. Missade. Det. Herregud.

Okej, de miss-missade det inte. Dem var där tio minuter i förväg, precis som jag. Men de såg aldrig när Eric kom, hörde honom inte uppträda. För mig funkade det utmärkt (hade dock inte HD inställning i Internet Explorer, men WHAT EVAAA). De kollade i Google Chrome. Jag kollade i Internet Explorer. Fattar ni? Google Chrome kunde inte visa det! Därimot kunde de använda alla effekter. Men de kunde inte se Eric. Guud vad hemskt. Men jag såg det, det var helt okej. INGENTING emot känslan att se han på riktigt eller något sådant. Det var häftigt, det var det. Men det gick så fort, och jag ville att han skulle sjunga It's Gonna Rain.

Hur gick det för er? Funkade det? Vad tyckte ni?

//Malin.
Källa.

Postat av: Gina

det funkade helt utmärkt :)

men datan blev överhettad och dog när han började prata i början , sen kom jag in vid slutet av break of dawn igen , men då dog den igen , så jag hann bara se manboy :(

2010-08-18 @ 23:59:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: