Category: Musik | 2010-08-08 | 20:23:10

Masquerade musikvideo


Imorgon, måndag, släpps Erics nya musikvide till låten Masquerade. Han har själv sagt att den är som en fortsättning till hans Break Of Dawn video. Så se till att kolla in den innan Masquerade videon släpps så ni har koll! Den släpps på aftonbladet.se, någon gång under morgon dagen. Jag vet inte riktigt när, men jag tänker sitta uppe inatt och vänta på den! Om ni inte orkar leta reda på den så lägger vi in den här på bloggen imorgon!

// Malin. 


Postat av: eric saades kusin

jag älskar att gå in på sådana hör bloggar som era! jag träffar inte eric så ofta för han är ute och sjunger men här kan jag ju få veta lite grann! en 5-stjärnig blogg av 5! lycka till i fortsättningen

2010-08-18 @ 17:58:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: