Category: Intervjuer | 2010-08-03 | 16:34:17

Vad tar egentligen priset av allt som kastas upp på scenen?

När Eric uppträder på scenen är det inte ovanligt att han få saker uppkastade. Vanligast är nog gosedjur av ekorrar.
Eric är ju känd som ekorrgoset :) Han behåller alla gosedjur och brev han får men när det går över till att tjejer kastar upp trosor tycker han det är lite konstigt. "Inte ens om Jessica Alba stod på scenen skulle jag kasta upp mina kalsonger", säger Eric. Det ha till och med hänt att han en gång har fått en rosa dildo uppkastad på scenen. 
- "Jag skrattade bort en hel låt efter det faktiskt. Jag höll på att dö. Jag kunde verkligen inte sjunga. Jag vet inte varför man kastar upp en sådan grej, jag tyckte bara det var väldigt roligt. Det är exakt min typ av humor".

- Var det första gången?
- "Det var det. Och jag hoppas att det var sista också, haha. Jag vet inte om det är så fräscht alltså."

- Den var väl inte andvänd?
- "Det vet jag inte! Jag lät den ligga där. Sen åkte vi hem."

- Vad är det skamligaste du fått upp på scenen?

- "Det måste vara det. Man har fått nån trosa hit och dit, men en dildo tar nog priset. Mest brukar jag få gulliga brev, lappar, nallar, hattar och solglasögon. Killarna kastar kepsar."

- Vad gör du med alla sakerna?
- "Jag har en låda hemma där jag lägger alla grejer som jag känner att jag vill spara. Jag äskar att få presenter."



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: