Category: Intervjuer | 2010-08-18 | 13:53:43

Var i Helsingborg..?

Var i Helsingborg…
…håller du hus?
Så här i sommartider måste jag säga stranden eller vid någon pool, när jag väl är i Helsingborg.

…äter du helst?
Jag är väldigt dålig på restauranger i stan, men sist jag käkade ute så var jag på Haket. Det var grymt gott och härlig stämning! Dit återvänder jag gärna.

…svettas du?
I solen på stranden, på gymmet och på klubben hela natten lång.

…släpper du loss?
Helt klart på Le Cardinal! De har bra dansgolv, bra musik och bra människor. Men i sommar ska jag testa Cantina.

…slappnar du av?
På stranden, det vill säga Frida Bad, eller hemma i trädgården!

…shoppar du ofta?
Väla har det mesta! Men ska jag till MQ så föredrar jag butiken i centrum. Jag är en MQ-kille, så jag hänger mycket där!

…går du på dejt?
Först blir det picknick i Slottshagsparken vid Kärnan, sedan drar man vidare till en restaurang i Norra hamnen. Där har de bra fiskrestauranger. Efter en god middag tar man en promenad längs Gröningen innan man åker hem med sin nöjda och belåtna dejt. Oj, vad jag lever mig in i detta nu… snart händer det!

…piffar du till dig?
Hemma, eller i närmsta spegel om det behövs. Om sanningen ska fram så är jag rätt fåfäng!

…är du sällan?
Högst upp i Kärnan! Jag har bara varit där en gång, men skulle gärna gå upp dit igen för att kolla utsikten över staden.

…vill du vara DJ för en kväll?
På Le Cardinal! Som jag sa förut så tycker jag att det är bra människor och stora dansgolv där. Jag skulle spela musik som alla kan sjunga med i. Bättre än så blir det inte!


//Malin.
Källa.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: