Category: Spelningar/Signeringar | 2010-11-05 | 10:59:15

hemma hos


I somras hade Rix Fm en tävling som hette hemma hos. Den gick ut på att man skulle ringa in när dom spelade Break Of Dawn. Dock kunde man bara vinna om man bodde i Helsingborg, men jag var med ändå. Jag kom fram och fick prata med Christian Hedlund. Jag försökte med att jag kunde åka dit, men tyvärr så gick det inte.. Gud va avis jag är på den som vann! Lägger upp en video och lite bilder från den tävlingen!

Slänger in den här bilden på Eric och Christian också, haha!

//Celine


Postat av: Gina

hmpf , jag hade velat hoppa studsmatta med han :)

2010-11-05 @ 16:04:13
Postat av: Emme

Kika in på min Eric Saade blogg o lämna gärna kommentarer :)

2010-11-05 @ 16:52:48
URL: http://ericsaadelovers.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: