Category: Läsare och Eric | 2010-11-02 | 15:19:31

Läsare

Hej på er!
Jag skulle hemskt gärna vilja veta lite mera om våra läsare.
Kan ni inte berätta lite om er själva till exempel hur ni upptäckte honom, er favorit låt, om ni har träffat honom mm.
Skulle vara väldigt uppskattat från våran sida! :)
// Marina

Postat av: Regina

jag är en tjej på 13 :)

jag har gillat Eric och hans music i över ett år iaf , vet inte exakt , jag uppäckte han genom att läsa om what's up i nån tidning , och då letade jag vidare och hittade eric , blev ganska glad när han satsade på solokarriär.

det är inte förens han var med i melodifestivalen som jag kom på hur underbar han egentligen är.

så på hans första signering i norrköping den 28 feb , fanns jag :)

tvingade dit mina föräldrar , vi bor ca. 20 mil därifrån men då bodde min bror där så jag hade en anledning. på Masquerade tour var jag och såg honom i borgholm , på light versionen. det var iaf lite närmare än norrköping dock fortfarande långt , ca 7-8 mil :D



2010-11-02 @ 18:05:06
Postat av: Emme

Hej! Jag är en tjej på 10 år, jag har själv en liten fanclub: EricSaadeLovers.blogg.se, Jag har gillat Eric Saades musik väldigt länge! Min storasyster är barndomskompis med han, dem gick i samma klass på Magnus StenBockskolan.Och jag är verkligen Eric Saades största fan ever.Jag träffade Eric Saade i Landskrona på hans Masquerade Tour och jag fick hans handduk som hänger ovanför min säng och självklart har jag hans autograf.I melodifestivalen 2010 röstade jag på Eric minst 20 gånger haha.Typ.PS:Glöm inte att nominera Eric till rockbjörnen, rösta! //Emme :P

2010-11-03 @ 20:30:36
URL: http://ericsaadelovers.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: