Category: The Life Of Saade | 2011-04-14 | 13:16:00

Gratis VMS till och med ESC!



Nu ger vi tillsammans med VMS ut gratis VMS till alla våra läsare till.
Detta erbjudande gäller fram till ESC så passa på nu! 
Gå in här, och fyll i dina uppgifter.

//Malin och Marina.

Postat av: Kimberly

det äger!:D

2011-04-12 @ 00:13:42
URL: http://sandrakimberly.devote.se
Postat av: annika

Är det gratis, alltså helt gratis? :O Tror du att jag kan beställa fast jag bor i Finland? ^^

2011-04-12 @ 11:39:46
URL: http://thelifeofannika.blogg.se/
Postat av: issa

Vaa ? Jag fattar nt. Är det så här att om man beställer vms nu så äre gratis fram tills att eric har varit me i tyskland ? ;-)

eller jag kanske borde seja fram tills då han vinner i tyskland ? ;-)

2011-04-12 @ 20:12:35
Postat av: Märta

Men kommer man inte börja med ett nytt abbonemang (stavning) då??? Jag har ju redan vms. Men om jag skriver in mitt telefonnummer och mailadress blir jag inte medlem igen då? eller är det bara för dom som inte har vms?

2011-04-12 @ 20:52:21
URL: http://barasaade.blogg.se/
Postat av: -

är det gratis på riktigt? för asså jag vill inte binda mej till något jag inte vill ha sen. vet att det står att det är ingen bindning men det verkar ju som det. när man "gått med" kommer det ett mail och där står det typ att jag blivit prenumerant hos dom vilket jag VERKLIGEN inte vill. funkar det verkligen ?

2011-04-15 @ 15:08:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: