Category: Läsare och Eric | 2011-04-07 | 00:04:36

Läsarbilder




"Hej ! Det är så att jag var i Borås i söndags och jag undrar om ni kan lägga upp dom här bilderna i bloggen? 
Den ena bilden är på mig och Eric, jag ger honom choklad på bilden hehe Ler
den andra tog jag efter signeringen, det var så att vi stod nedanför scenen där han signerade
och så kom det två tjejer och som hade köpt lite saker till Eric, så ger dom sakerna till Erik och
han säger till Eric att tjerna står där, så kollar han på dom och vinkar. Jag och min kompis stod brevid
tjerna så efter han hade vinkat till dom så kollar han rakt in i min kamera, hehe hoppas ni förstår vad
jag menar för det var lite svårt att förklara ! Ler
Det skulle vara kul ifall ni la in bilderna på bloggen, men det gör ni om ni vill !
Denna bloggen är verkligen jättebra, eftersom jag är stort fan av sötnosen så är det kul att det finns en fanblogg !

Ha det bra! Kramar från Emma Rött hjärta"

//Celine

Postat av: emma

tack för att ni la in bilderna ! :)

2011-04-07 @ 11:47:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: