Category: Eurovision Song Contest | 2011-04-20 | 11:40:23

Patetiskt?





Gud jag tycker detta är så patetiskt! Att anklaga Eric att ha tagit Alex steg och glas... Jag menar det verkar ju själv som om han har kopierat sitt bidrag från bland annat dansar i månens sken och Jhon Travolta. Jag tycker Eric hanterar det på helt rätt sätt, när han säger att han ska slå honom så scen istället! Men det vore ju hemskt om Eric blir påverkad av detta... Eller vad är eran åsikt? :)

Tack till Sofia som tipsade om videosarna!

//Celine


Postat av: Annika

Artisten i Rysslands bidrag, kan ju inte ens sjunga! Jag tycker även han ser lite pedofil aktig ut O.o



Popular är mycket bättre!!

2011-04-20 @ 15:10:06
URL: http://thelifeofannika.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: