Category: Artiklar | 2011-08-22 | 20:37:51

Har Eric blivit en diva?



Ni vet att vi älskar Eric Saade! Men ibland kan de yngre stjärnornas framgångar stiga dem åt huvudet. Med skrikande och gråtande tjejer som trånar efter en, kan vi förstå att det är lätt att ibland bli lite kaxig. Efter gårdagens program av Allsång på Skansen fick vi se en hint av Erics divaliteter. Som ni kanske vet är det inte tillåtet att göra reklam i SVT, men när Måns frågade om hans framtidsplaner var Eric snabb med att nämna sina nya skivor. Eftersom det endast var ett svar på en fråga, tycker vi inte att Eric gjorde något fel med det, men den respektlöshet som flickidolen visade efter programmet var värst!

“Jag gillar att göra reklam i SVT. Jag tycker det är trevligt. SVT får lära sig att när jag är här är det reklam som gäller”, sa Eric. Vi tycker att detta visar på omognad! Vi gillar hellre en ödmjuk stjärna än en bortskämd snorunge som gör vad han vill! Vad tycker ni, är vi för hårda mot honom? (aftonbladet)

LÄNK.

Vad tycker ni? Har Eric blivit divig?

//Marina

Postat av: Frida

Neej!:/

2011-08-22 @ 21:34:45
URL: http://fridiz.devote.se
Postat av: isabelle

Jag tycker att media överdriver ;/

Jag älskar eric och hans musik lika mycket som jag gjorde innan han "bytte stil" <3

2011-08-22 @ 22:12:12
Postat av: linnea

absolut inte!

2011-08-23 @ 07:53:32
URL: http://linneapeterzen.blogg.se/
Postat av: my

jag saknar den där lilla söttta killen 2010

2011-08-23 @ 08:31:26
Postat av: anonym

det här säger eric saade själv i en intervju:



Kan din ärlighet uppfattas som divalater?



– Säkert. Speciellt i ett land som Sverige. Här har vi svårt för ärlighet. Skulle en journalist fråga mig: ”Tycker du att den här låten är bra?”. Och jag svarar: ”Nej, ska jag vara ärlig så suger den ganska hårt”. Då skulle det stå att jag sågade någons låt i tidningen, och jag skulle framstå som en diva. Men det var ju inte det jag sa. Journalisten ville veta vad jag tyckte om den här låten, och jag var bara ärlig och sa att jag inte alls tyckte den var bra. Det är så jag fungerar. Jag är ärlig, och det tidningarna skriver får stå för dem.



2011-08-23 @ 15:45:36
Postat av: Anonym

Det var väldigt omoget att säga så men han är ingen diva :/

2011-08-23 @ 15:53:16
Postat av: my

eric är litte divig faktist för han har förendrats så mycke sen 2010 och då skule han inte tängka tanken att ha en hanske och sånt nej mn han har blivig litte ytlig tycker jag men han är endå den underbaraste killen i hela världen<3

2011-08-23 @ 18:54:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: