Category: Övrigt | 2011-08-06 | 20:10:08

Svar på en kommentar

Hej! Kände att jag behövde svara på den här kommentaren, och eftersom du inte ville säga ditt namn eller ge ut din bloggadress får jag ta det i ett inlägg istället.

Detta handlade inte alls om att jag har tagit något från någon anan blogg. Det var faktiskt så att det var en snäll läsare som kom med tips på en hel del "visste ni att".

Du kan själv läsa alla här, och dessutom fanns det även information om det på den här sidan! ;)

Jag hade faktiskt inte ens sett det på Saadelovers ;)

Jag är inte en sån som snor inlägg eller så från andra bloggar, jag försöker hitta egen information.
Du måste ju hålla med om att det inte är roligt när det står exakt samma sak på alla bloggar.

//Celine



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: