Category: Tävlingar | 2011-12-04 | 19:25:24

Ge bort årets julklapp

Tydligen har matkassen blivit utsedd till årets julklapp, vilket naturligtvis är skitsnack.


Årets julklapp är en privat, superexklusiv spelning med Eric Saade.

 

Berätta här varför och till vem du vill ge bort en spelning med Eric Saade, sen är det bara att rulla ihop mattorna, flytta på granen och vänta på Eric…

Alla som anmäler sig har också chansen att vinna en Samsung Galaxy Mini med ett års Spotify och mobilsurf.


Klicka här för att vara me doch tävla!

 

//Celine


Postat av: Frida Zetterstrand

HEJ!

Jag heter Frida och är 11 år. Jag skulle vilja ge bort dena julklapp till min kompis Madelene för hon ställer altid upp för mig. Vad som än händer... När jag är ledsen, så tröstar hon mig och försöker få mig och se på det posetiva. Och om jag har svårt för nogot/inte kan, så hjälper hon till och ser till att jag klarar det... Så snälla. En sån här chans får man kanske bara en gång i livet, och jag tycker att hon VÄRKLIGEN försjänar den. :-)



Men vilket datum isådana fall?



Och Madde är en sådan bra vän som bara vidda kan få!

2011-12-06 @ 19:54:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: