Category: Övrigt | 2011-07-08 | 14:48:45

Sveriges populäraste Eric

Jag sitter och tittar på Äntligen Hemma och så helt plötsligt under reklamen kommer Eric upp i teverutan.

Statoil har gjort en reklam för Saade Vol. 1 :)

Titta och njut!

//Celine


Postat av: emma

Haha jag också ! Jag ba... Det är ju Eric !! ;)) väntar på att den ska komma igen! Kram på er <3

2011-07-08 @ 20:43:36
Postat av: Josefine

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 10:18:59
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Zofiee :P

Jag vill också se reklamen alla har juu sett den utom jag! Min morfar hade sett den och dagen efter skulle vi hem till honom och han ba : Fy fan vad ful han e !

Jag : Han e snyggast av alla killar. Och kom att tänka på att vissa killar kanske bara e avundsjuka för att han e snyggast i världen :P

+ Min moster jobbar på Statoil ^^

2011-07-11 @ 13:20:34

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: