Category: Tävlingar | 2011-06-29 | 10:11:17

Tävling!

Vi kör en tävling till här på bloggen nu tycker jag. Eric Saade signerade även han en super snygg Lisebergs badhandduk under sitt besök. Nu kan du vinna den! För att tävla svar på dessa tre frågor och motivera varför just du ska vinna. Skicka  in dina svar plus motivering till [email protected]

  • Vad heter Eric Saades nya singel?
  • I vilken tysk stad arrangerades Eurovision 2011 där Eric slutade 3:a ?
  • Hur många personer såg Eric Saade på Liseberg den 17 juni?
  • Motivera varför just du ska vinna denna super snygga badhandduk.

Tävlingen pågår fram till nästa måndag den 4:e juli.

Lycka till!


LÄNK
P.S Det är inte vi som arrangerar den här tävlingen, utan Liseberg själva. 
Så skriv dina svar och din motivering i ett mail till [email protected] ;)

//Celine

Postat av: fanny

Vad heter Eric Saades nya singel?Hearts in the air

I vilken tysk stad arrangerades Eurovision 2011 där Eric slutade 3:a ?dusseldrf

Hur många personer såg Eric Saade på Liseberg den 17 juni?1500 pers

Motivera varför just du ska vinna denna super snygga badhandduk:för att jag älskar eric saade!!och för att jag inte har en ända autgraf av honom!!

SSSNNÄÄLLLAA

2011-06-29 @ 21:11:58
URL: http://lovefluff.blogg.se/
Postat av: sanna

1.Hearts in the air

2.Dusseldorf

3.15000 st

4.Jag bor i norrland så att det blir ganska dyrt att åka ner till Stockholm för att få en autograf och eftersom det är den enda signering i sommar så kommer jag inte få någon därför borde jag vinna handduken.

2011-06-29 @ 23:33:04
Postat av: Sabina

Skriv på bloggen vem som vann då tack :)

2011-06-30 @ 17:52:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: