Category: Melodifestivalen | 2011-03-13 | 11:51:42

Eric Saade firade med flickvännen Molly Sandén inatt



Eric Saade ledde den champagneindräkta efterfesten tidigt i natt.Tillsammans med flickvännen Molly Sandén lät segraren bubblet flöda. 
Och de andra deltagarna var inte sena att sluta upp. 
- Nu jävlar ska jag fira, säger tvåan Danny Saucedo.
När Eric Saade anlände till efterfesten i går kväll blev det kaos kring röda mattan. Vakter fick hålla bort fansen på plats - och det rådde ingen tvekan om att han var kvällens huvudperson. Inför festpubliken uppträdde vinnaren ännu en gång. På plats fanns flickvännen Molly Sandén.

NÄRA VARANDRA.
Paret höll sig nära varandra på artisternas vip-avdelning och kysstes. Sanna Nielsen var också hon på festhumör och ropade ut sina känslor från scenen.
- Jag är så lycklig, säger hon.
Vid sitt bord fanns hennes kärlek Joakim Ramsell. Paret myste omgivna av champagne. Programledaren Rickard Olsson var den som i sin tur var mest på gång ute på golvet. Självklart också han i sällskap av sin kärlek Therese. Marie Serneholt dansade i ett hörn med Måns Zelmerlöw och kysstes. Sara Varga intog dansgolvet med sin Lars. Långt in på småtimmarna flödade kärleken.
- Det är klart det blir fest. Det vet ni väl. Farsan är ju här och allt, det blir galet, skrattar Brolle.
Eric Saade prioriterade dock att vara med familjen en stund direkt efter sitt framträdande.

//Malin, Marina och Celine.
Länk.

Postat av: Agnes

Aww gulligt! :)

sv: hah okej :)

2011-03-13 @ 13:50:57
URL: http://agneeesss.blogg.se/
Postat av: Ellienor

hej!jag tycker om dina låtar och jag vill treffa dig. jag såg din konsär på gröna lund i sommar 2011 den var skit bra och jag köpte din eric saade tröja och din skiva. jag lyssnar på din musik varje dag. jag är ditt största FAN kan inte du fixa en film som man kan se snällA ELLAN

2011-10-13 @ 13:12:36
URL: http://byellan.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: