Category: Intervjuer | 2011-03-14 | 17:54:56

På fredag avgörs framtiden för Saades glasbur

Glasburens öde avgörs på fredag.
Då kommer ett slutgiltigt besked om Eric Saade tvingas göra om sin scenshow i Eurovision song contest.
- Tar de bort glaset kommer jag med något annat, jag har hur många idéer som helst, säger schlagervinnaren.
Eric Saades glaskross riskerar att stoppas av de ansvariga för Eurovision-sändningen. Anledningen är helt enkelt att det tar för lång tid att städa bort allt splitter från scenen - i Melodifestivalen löste man problemet genom att lägga "Popular" som sista låt.

"SA INTE NEJ FÖRST"
I dag måndag presenterade Christer Björkman Saades scenshow på ett head of delegation-möte i Düsseldorf.
- Vid den första genomgången sa de inte nej i alla fall, även om det var lite rynkade pannor. Men jag ska förklara att det krävs gigantiska industridammsugare för att snabbt få upp glaset.
Varken Christer Björkman eller Eric Saade själv räds dock ett eventuellt nej.
- Ända sedan jag presenterade numret har jag vetat att det kanske inte skulle gå att göra om jag gick till Eurovision, säger Eric Saade.
Han har redan klurat på flera alternativ till glasburen.
- Jag är helt rätt artist att ta ifrån glaset, jag har så många idéer. Tar de bort det kommer jag med något annat, jag har säkert 1 000 bildmanus i min dator, säger Saade.

"STÄNGT MÅNGA DÖRRAR"
Efter mötet på måndagen är Christer Björkman försiktigt positiv och ett slutgiltigt besked väntas på fredag.
- Vi har nu fått i uppdrag att i detalj beskriva hur hela förloppet går till under Erics nummer, exakt vad som sker och vad som krävs. De verkar välvilligt inställda och har inte på något sätt stängt några dörrar för att detta skulle kunna vara möjligt, säger Christer Björkman till TT Spektra.
//Malin
Länk.

Postat av: jasmina

är det sant att eric tog sönder själv glaset ?????

kram jasmina <3 :)

2011-03-14 @ 18:13:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: