Category: Melodifestivalen | 2011-03-13 | 11:46:01

Saade sjunger och skålar i skumpa





När Eric Saade kom tillefterfesten strax efter midnatt så fick en ring av vakter hjälpa till att föra in honom i festlokalen och trycka undan alla som ville fotograferna och prata med honom. Men jag fick en intervju med honom hela vägen fram till han klev in på scenen tack vare fantastiska vakter.

Väl framme på scenen fick Eric skåla i champagne och sjunga sin låt tillsammans med dansarna, Fredrik Kempe på kör och koreografen "Benke" på dans.

//Malin, Marina och Celine.
Länk.

Postat av: EMMA

have u thought about posting in english cause now eric has lots of fans out of sweden too.

btw can u tell me more about his dancers too? znx a lot

2011-03-13 @ 11:50:14
Postat av: Josefine



Hejsan Malin,Marina och Celine

Jag har en fråga hur kom ni in på efterfesten vad det inte lixsom svårt att komma in eftersom det är bara kändisar som får komma in eller det kanske inte är så men jag bara det tycks se lite konstigt ut om ni vill skicka brev till mig så kommer min hotmail adress [email protected]

Jag vill gärna ha ett svara för jag tycker det ser lite (mysko) ut och jag vill bara säga älskar eran blogg är stor ERIC SAADE fan!

Hej då, svara gärna.

2011-03-13 @ 12:11:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: