Category: Artiklar | 2011-11-26 | 15:23:47

Här svarar Saade på fansens frågor

Alma: Har du någon gång tappat bort texten när du skulle sjunga på scen?

– Ja, det händer jätteofta. Då är det bara att komma in i den så fort som möjligt igen. På scen ska jag dansa och sjunga samtidigt. Då blir det ofta att jag tänker för mycket på något annat och glömmer texten.

Jakob: Jag undrar bara om du vet när musikvideon till "Hotter Than Fire" kommer ut?

– Det kommer nästa vecka, samma dag som albumet släpps.

Wilma: Vad tycker du är roligast med att få göra en till konsert här i Helsingborg?

– Det är min hemstad. Jag känner många här. Mina gamla klassfröknar och mina dagiskamrater kan komma och stötta mig. Då blir det en rolig fest.

Hanna: Vad tror du att du hade jobbat med om du inte hade varit artist?

– Förmodligen med något inom entertainmentbranschen. Skådespelare eller låtskrivare. Entertainment är det enda jag kan.

Herta: Vilken låt gillar du mest av alla låtar om du fick välja mellan alla låtar i hela världen?

– Det är omöjligt att säga om man gillar musik. Jag kommer aldrig kunna svara på den frågan riktigt. Men en bra låt är "Man in the mirror" med Michael Jackson. Den har en fantastisk melodi.

Frida: Brukar du tänka på Molly (Sandén) när du skriver och sjunger kärlekslåtar?

– Ja, till viss del. Man tänker på allt, inte bara det. På känslor och stories som man själv känner. Så aboslut.

Anne: Jag skulle vilja fråga Eric Saade om han någonsin önskar att han inte var berömd?

– Ja, tyvärr gör jag det just när det kommer till kändisskap. Jag älskar musik och vill skriva musik. Den enda gång jag vill synas är när jag står på scen. När jag går på stan eller gör något annat vill jag vara privat. Samtidigt är det priset man får betala när man får göra vad man älskar.

 



Källa

//Celine


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: