Category: Artiklar | 2011-09-29 | 19:01:24

Eric Saade - Jag kommer att ta över Norge





Den svenska pop hunk var UNICEF galan i Oslo i helgen
Eric Saade (20) gör stor framgång i sitt hemland Sverige med sitt nya album. Söndag han besökte Norge i samband med UNICEF: s Komedi Gala, och vi tror pop hjärtekrossare är inte det sista vi får se honom här hemma.
- Jag är här nu eftersom jag ska ta över Norge! Eric säger till Star Lounge.
Eric har nyligen släppt sitt debutalbum i Norge, och efter att ha fångat så det blåser i Sverige, är han nu fram emot att se hur hans norska fans tar emot skivan. Även om han har hört att den norska publiken kan vara svårt att övertyga, han är övertygad om att han gör kommer att NOK vända ordentligt igenom här.
- Du kan bara göra sin grej fullt ut. Att göra det från hjärtat. Antingen man gillar det eller de inte. Men som sagt, jag är här för att ta över Norge. Det är allt jag har på hjärnan, säger säker artist.
Det betyder mycket för Erik vad fansen tycker om honom, men journalister och kritiker, bryr han inte om.
- Jag följer alltid mitt hjärta och inte bry sig om vad folk säger. Jag har alltid varit så. Om mitt hjärta vill ha något, kommer det, och när jag går på det sättet, säger Eric.
Det har varit hans taktik för att klara av motgångar. Om han skulle misslyckas i något, han är glad ändå, eftersom han vet att han har gjort vad han trodde på och ville göra. Uppenbarligen har det fungerat för hans musik rulla på radion, och flickorna skrika. Olyckligtvis för dem finns det redan någon som har fått en plats i den romantiska delen av Erics liv.
- Jag har en pojkvän, och vi har varit tillsammans länge, säger han med ett slugt leende. Han kommer inte att säga något mer om hans älskade Molly Sandén, som också är konstnär.
Eric är en upptagen man dessa dagar, och kvalitetstid med sin flickvän, familj och vänner måste avsättas.
- De förstår att jag inte har så mycket tid. Jag gör något som jag älskar att göra och jag är alltid välkommen hem, så det är OK, ler han.
Trots att Eric har en plan att erövra både Norge och resten av världen, vet han inte ännu när han kommer tillbaka hit för att hålla konserter. Han hoppas det kommer snart.
- Jag tycker det är härligt att vara i Norge. Det är som att starta igen efter att ha turnerat i Sverige, säger Eric.
//Celine

Postat av: Tanja

haha! "Jag har en pojkvän, och vi har varit tillsammans länge, säger han med ett slugt leende." Menar han inte flickvän? ;) haha!



Jättekul att han slår igenom utomlands men hoppas bara han inte glömmer av sina fans hemma i sverige! :(

2011-09-29 @ 22:49:46
URL: http://jjustlikethat.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: