Category: Artiklar | 2012-04-29 | 19:16:59

"Jag har inga problem att flirta med henne"

”Hon är hur fin som helst” I kväll uppträder Eric Saade tillsammans med norska Tone Damli. Foto: Niclas Hammarström

Den norska skönheten tog Eric Saade med storm.

I kväll ger artisten sina fans en överraskning: Tone Damli uppträder med honom på turnéavslutningen i Stockholm.

– Hon är skitsnygg och har en grym röst, säger Saade till Nöjesbladet.

Eric Saades, 21, stora satsning – Pop Explosion-turnén – har efter en intensiv månad nått sin ändhållplats.

I kväll gör artisten avslutningsspelningen på Annexet i Stockholm – och han bjuder sina fans på en överraskning när han visar upp sin nya samarbetspartner Tone Damli, 24.

Tillsammans kommer duon att framföra låten ”Imagine”, som Saade har skrivit till Damli.

– Jag har bjudit in henne till Stockholm för att göra låten live för första gången. Jag lärde känna Tone för fyra år sedan och hon är hur fin som helst och hur rolig som helst att arbeta med. Hon är skitsnygg och har en grym röst så det ska bli jätteroligt i kväll, säger Saade.


Sexigast – i var sitt land

De har båda fått utmärkelser som sexigast i respektive land. Privat är Tone tillsammans med huvudrollsinnehavaren från ”Huvudjägarna” – Aksel Hennie. Men flirta går ju alltid, tycker Saade.

– Jag har inga problem att flirta med henne. Vi ska hänga efter spelningen så vi får se vad som händer, säger Saade och skrattar.

”Låten är flirtig”

I vintras medverkade Tone Damli i ”Skavlan” på SVT. Uppträdandet i kväll blir hennes första konsertframträdande i Sverige. Hon har redan tagit Eric Saade med storm. Nu återstår resten av landet.

– Det är planen, att nå ut här också. Det är svårt som norsk att slå igenom här, ni har redan så många bra popartister, men jag tänker klara det, säger hon.

Låten ”Imagine” beskriver hon som ”romantisk”.

– Den är väldigt flirtig. Jag hoppas att folk tar till sig den så att vi kan resa runt och sprida sexighet och glädje.

- Malin
Länk.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: