Category: Övrigt | 2012-08-18 | 13:29:28

Bästa dagarna i mitt liv

Dom tre konsertdagarna som var 3/8, 4/8 och 6/8 har varit dom bästa i mitt liv. Jag vet att jag har sagt det flera gånger förut med andra spelningar och annat, men det blir verkligen bättre och bättre för varje gång. Den dagen då Eric spelade på Pride var helt fantastisk. Det var inte lika många fans där som det annars brukar vara på Erics spelningar, vilket var helt underbart eftersom det inte blev tryck mot staketet under konserten. Den spelningen var verkligen grym eftersom han körde en hel konsert med utdrag från Pop Explosion. En anna sak som gjorde dagen så jäva bra var att jag fångade Erics keps! Så himla lycklig! Den här kepsen hade Eric under Manboy på Pop Explosion. Tanken av att han har haft på sig den på spelningar i hela Sverige är bara sjuk. Tänk att när jag stod där på Pop Explosion i Annexet hade jag ingen som helst aning om att jag skulle ha den kepsen hemma hos mig så småningom. Helt sjukt! Dagen då Eric spelade på Sommarkrysset var inte sämre den. Tiden under livesändningen och på genrepen var dock fruktansvärd, då man knappt fick plats framför scenen och blev pressad mot scenkanten så den skärde in i låret var inte så nice, men det var helt klart värt det. Som ni vet så hade jag och mina kompisar VIP-pass, vilket betydde att vi använde artistingången och fick hänga bakom scenen där alla artister var. Så när Eric och Tone skulle lämna Grönan för att dra på efterfest fick vi chansen att träffa dom båda bakom scenen där inga andra fans fick hålla till. Måste säga att Tone är en så himla fin person! Jätte glad, pratsam oc rolig. Det var så himla roligt när vi skulle ta våran andra bild med Eric då hon hoppade framför kameran, haha! Jag finner inte ord för den här dagen. Den var helt klart den bästa i mitt liv! Vem drömmer inte om att få träffa och prata med Eric när inte alla andra fans är runt om kring liksom? Sen var det då Lotta på Liseberg den 6:e. Förutom att både Tone och Eric vinkade flera gånger till oss på genrepen och annat som gjorde en så himla glad fick vi chansen att träffa Eric en kort stund efter livesändningen då Eric gick runt och signerade till alla. Där fick jag min sko signerad. Har alltid velat att Eric ska signera en av mina converse, men jag har alltid glömt det vid varje signering, men inte den här gången. Måste säga att jag nog har en av dom snyggaste skorna i hela stan nu, eller vad säger ni? ;) Om det är något mer ni vill veta om dessa tre dagar så är det bara att fråga i en kommentar i det här inlägget eller i Blogresponse! :) 

 
 
 
 
 

Postat av: julia u

FÖRSTÅR ATT DET MÅSTE VARA DE BÄSTA DAGARNA NÅGON SIN!! är självklart JÄTTE avundsjuk men jag e glad att det var du och ingen annan för du verkar vara en underbar person!! :) OCH BLOGGEN ÄR SUPER

2012-08-18 @ 13:50:20
Postat av: Fideli

Hej Celine! Jo den där bilden på när Tone hoppar fram framför kameran, haha har du den? Jag skulle så gjärna vilja se den!;) Hahaha kan inte sluta skratta bara jag tänker på det!:P
//Fideli

Svar: Nej tyvärr så har jag ingen bild där man ser när hon hoppar framför. Alex skulle precis ta bilden då hon hoppade, men han tog kort precis efteråt :P Skulle varit kul med en bild där man ser henne flyga förbi, HAHA!
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-08-18 @ 13:54:43
URL: http://fiddealskareric.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Ååh va häftigt !!!!!!
Har aldrig sätt Eric :(((( men vill det !!!!
Så himla häftigt ( hans keps !!!!!!! )
Är det sant är det hans keps ?!
Lyko dig har hans keps som han har haft på sig X_ X omg !!!!!
Så himla coooooolt !!!!!!!!!!!
Och det dära med skorna !!!!!! Cooolt !!!!

2012-08-18 @ 16:23:07
Postat av: Anonym

Eric har slängt ut sin keps på många pop explosion konserter ;) Men coolt att du också har en av hans alla exemplar :)

2012-08-18 @ 17:53:10
Postat av: Sigrid

Skulle du kunna berätta vilken storlek Eric har i sin keps? :) Jättebra blogg förresten! :D

Svar: Absolut, gör ett inlägg om det! ;)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-08-18 @ 22:54:39
Postat av: e

låter som att ni verkligen fick valuta för era spenderande timmar med väntan! hur fick ni/vann ni VIPen förresten? :)

Svar: Min kompis mamma kände en tjej som brukar sjunga i samma band som trummisen på Sommarkrysset. Det var alltså han som fixade det :D
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-08-18 @ 23:09:59
Postat av: Ida

Hej! Så lycklig du är som fick träffa honom, fick hans keps och fick skorna signerad:D Önskar jag var dej!:)
Aldrig sluta med din blogg, den är fantastiskt!<3
(Kanske en del av min svensk var något fel... :S)

Svar: Vad söt du är! :') Tack! Vad glad jag blir!
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-08-19 @ 11:03:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: