Category: Eric på Twitter | 2012-08-01 | 02:08:55

Retweetad

 
 
Gissa om jag blev glad när jag fick se det här tidigare idag. Det roliga var att så fort Eric tweetar eller RT någon på Twitter så får jag ett "sms" om det och jag som läser ALLT som skickas till mig märkte inte ens att det var mig han RTade. Helt sjukt. När jag sedan såg det bland mina "händelser" började jag seriöst skaka. Jag blev så himla glad! Efter alla miljoner Tweets man har skrivit så var RTen bara där helt plötsligt. Ni skulle sett mitt leende efter att jag hade sett detta. Jag gick runt på A6 center och log som en idiot, haha! Detta gjorde verkligen min dag och mer än det. Det var precis det här jag behövde. Tack Eric! ♥

Postat av: Mooaaahh

åh vad kuul!!! :D
Jag vet känslan!
Har hänt mig med och jag seriöst skrek och hoppade typ upp och ner. Mamma kom in och ba:
''VAD HÄNDER!!??'' jag bara skrattade haha,
åh det lilla betyder så sjukt mycket! :D <3

2012-08-01 @ 18:01:12
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: