Category: Övrigt | 2012-08-15 | 00:42:38

VIKTIGT ATT LÄSA!

Nu är det så att det är någon eller några som har tagit en av mina bilder (vet inte om det är flera) här från min blogg, tagit bort mitt namn och bloggens logga och lagt upp den på deras fanpage på Facebook. Tyvärr verkar det inte som att det bara är en sida utan flera... Detta är självklart INTE okej. Ni får jätte gärna låna mina bilder, men då MÅSTE mitt namn och bloggens logga sitta KVAR på bilden! Om ni sett den här bilden på någon sida skulle jag bli jätte glad om ni kan länka mig sidorna i ett mail ([email protected])! Som ni förstår tar jag detta mycket allvarligt. Det är verkligen enormt tråkigt att man inte ska kunna lägga upp sina bilder på internet utana att folk ska ta äran för något som tillhör någon annan. Är det bara jag som tycker att det är självklart att man inte tar bort någons namn från bilder? Jag menar, det sitter ju trots allt där av en anledning! 
 
 
Det var den här bilden som har lagts ut på bland anant Facebook fast då utan mitt namn och bloggens logga på... Snälla håll ögonen öppna och var inte rädda för att höra av er till mig! 

Postat av: Micka

Va tråkigt:/ Folk vill väl skryta med om att dom har sett Eric live på nära håll. Ska säga till om jag ser något...
Dina bilder är grymma:)
Såg dig förresten på Lotta på liseberg, ni satt längst fram, och vi satt precis nedanför den blåa trappan, brevid M. (vi hade stjärnvinster nere vid fötterna hahaha)

2012-08-15 @ 08:57:36
Postat av: Ella

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=432848576766932&set=a.300163910035400.86758.100001253807238&type=1&theater

Hon har lagt up EXAKT den bilden utan text

Svar: Tack för tipset!!
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-08-16 @ 16:10:08
URL: http://ellabjelvenkrantz.blogg.se
Postat av: ERIC SAADES STÖRSTA FAN<3

http://www.facebook.com/#!/EricSaadeFanPage

dom har lagt ut din bild!

2012-08-19 @ 00:16:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: