Category: Övrigt | 2012-12-16 | 18:24:00

Auktionen avslutad


Nu är auktionen avslutad och slutade på 42 600 kr. Helt sjukt! Undrar verkligen vem som sitter med dom pengarna i fickan och kan kasta ut dom som ingenting... Men pengarna gick ju till något bra i alla fall! :D

Postat av: Melinda

Hej Celine! Nu har jag nog läst din blogg i ca 9 månader och jag älskar denna blogg. Jag läser den dagligen och min förebild är ju såklart Eric Saade men DU är också min förebild. Du är verkligen den jag ser verkligen upp till dig om inte Eric då! Men jag älskar att läsa din blogg, det känns som att efter att jag har sett Eric och varitpå hans konserter så är nog din blogg nästan det bästa som hänt! Jag önskar att jag kunde vara du för att du har ju typ varit på alla hanskonserteroch du har säkert massa Eric sakersom du harju typ hans keps och jag vill verkigen vara du förddu har ju träffat han några gånger också men jagvill inte bara vara du för att du har träffat Eric jag vill också vara du för att du verkar vaa en sånn snäll person som aldrig görnågot fel! Du ska veta jag ser upp till DIG om du slutar skriva på din blogg så skulle jag bli jätte ledsen! Kram! <3

Svar: Gud va fint skrivet av dig! Det värmde verkligen i hjärtat när jag läste detta :') Kram på dig!
ericsaadedaily.blogg.se

2012-12-20 @ 20:07:48

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: