Category: Bloggen | 2012-12-13 | 21:50:27

Finare läsare finns inte

Åh, jag blir så varm i hjärtat när jag får såna här kommentarer. Det betyder så otroligt mycket för mig. Att ni uppskattar och tycker om det så mycket som jag gör! Sitter bara och ler och vet egentligen inte vad jag ska säga. Ni kanske tänker att det bara var en fin kommentar, men det är mer än så för mig. Ända sedan man var liten har man haft sina egna förebiler och nu får jag reda på att jag faktiskt är en förebild för andra. Det är ju helt underbart! Tack snälla du som skrev det här! ♥

Postat av: Vivian

Hei jeg er fra Norge og forstår egentlig veldige bra svenske vil jeg sei jeg elsker bloggen og Eric mye mer nor jeg bor i Norge er det ikkje så lett og finne så mye informasjon har leita meg snart i hel av at jeg ikkje kan finne ei einaste plate her heime i norge så jeg er foreksempel veldige glad for informasjonen om plata deluxe liker bildene supergodt og alt du skriver bloggen er topp

Svenske: hej jag kommer fra Norge og alskor din blogg


Svar: Vad roligt att du tycker om bloggen och att jag har läsare från Norge :DKram
ericsaadedaily.blogg.se

2012-12-28 @ 00:31:16
URL: http://vibaen.blogg.no

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: