Category: Övrigt | 2012-12-28 | 02:05:38

The notebook

 
"I grunden är The Notebook en idé och en vilja att hjälpa andra med de medel man har till sitt eget förfogande. Därför har alla inblandade, både framför och bakom kameran, ställt upp utan helt ersättning för att skapa böckerna. Allt överskott från försäljningen går i år till organisationen Friends, som arbetar mot mobbning i skolor och idrottsföreningar – och genom att köpa The Notebook så bidrar även du till att stödja deras viktiga verksamhet. Samtidigt får du något tillbaka, något fint och användbart."
 
Såhär står det på baksidan av Erics notebook: 
"Tack för att du har köpt The Notebook. Jag har alltid brunnit för kidz, så att ställa upp i The Notebook var självklart för mig. I skolan blev jag mobbad för att vara blatte och en sån sak hänger med en hela livet. Som tur var hade jag vänner som stöttade mig i med- och motvind. Nu har du gjort livet lättare för någon annan. 
-Eric Saade-"
 
The Notebook finns att köpa på Åhléns, Bokia och CDON.com 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: