Category: Videoklipp | 2012-02-15 | 11:32:44

Eric trollar med kort

//Celine


Postat av: Bella

Hej. Jag hoppas ni kan svara på den här frågan=)

Jag har med nästan 100% säkerhet för mig att Eric hade/har VMS meddeladen som han skickar till mobilerna? Molly (Sandén) har börjat med det idag, men tyvärr kan jag inte spela upp videorna så jag undrar om ni vet hur man ska göra för att sluta få dem? Ska man skicka dem ett sms eller vad?

Vet att detta inte precis rör ert område men jag tänkte att eftersom eric har/haft så antar jag att ni får videorna och vet vadan ska göra? Jätte tacksam för svar!!:-)



Super bra Blogg, btw. Läser den dagligen men komenterar inte så ofta så jag kunde lika gärna skriva det nu=)

2012-02-15 @ 18:18:19
Postat av: Emma

Haha!! älskar den här! :)

2012-02-15 @ 18:58:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: