Category: Bilder | 2012-01-10 | 21:03:58

Bilder

//Celine


Postat av: Anonym

Hej det är faktist jag som har tagit bilden själv som är högst upp... Och sen är det även jag som redigerat och klippt ihop den bilden under också.., vart fick du bilder ifrån? Jag antar att du fick dom ifrån instagram för dom är redigerade där...



//Olivia -svara gärna i en kommentar i min blogg för det bli enklast så! (:

2012-01-10 @ 23:51:47
URL: http://allasaadefans.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej på er!

Jag skickade ju bilder till er från när Eric hade spelning i Norrköping. Några av dom bilderna har blivit kopierade och används som profilbilder på facebook, så ett litet tips bara skulle vara att högerklicks-skydda bloggen. Så slipper också era privata bilder bli kopierade :) ni måste såklart inte, var bara ett förslag. och om ni vill ha koder och sånt så kan jag gärna hjälpa till med det! :)



ha det bra! <3

2012-01-11 @ 16:17:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: