Category: Spelningar/Signeringar | 2012-07-10 | 03:35:04

Ett datum att hålla koll på

Den 17 Juli kommer ni kunna se Eric live på Sunset Tennis i Båstad, så om ni har vägarna förbi kan ni ju kika in där :) Jag hade själv velat gå men jag har gjort slut påtok förmycket pengar på den senaste tiden... Men jag har Sommarkrysset och Lotta på Liseberg att se fram emot! :D
 
 

Bilderna är från förra året då Eric uppträde på tennisveckan i Båstad. 

//Celine

Postat av: Isabel

hur mycket kostar det??

Svar: Det vet jag tyvärr inte, men det går säkert att hitta på deras hemsida eller så :)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-10 @ 09:21:16
URL: http://cissabelulija.blogg.se
Postat av: Elina

Gud så söööttt

2012-07-10 @ 11:36:36
URL: http://Huggarbast.bloggo.nu
Postat av: Elvira

Hejj hejj! :) kanske inte passar så bra med en sån här kommentar just nu.. meeen.. är Eric och Tone ihop? ;o väldigt glad för svar.

Svar: Nej dom är inte tsm. Eric har väl en liiiten chrush på henne, men Tone är nämligen förlovad med en kille som heter Aksel :P
//Celine
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-10 @ 15:13:57
Postat av: Tove

jag ska också vara på lotta på liseberg :)

Svar: Då ses vi säkert där :)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-10 @ 15:43:21
Postat av: Katarina

Når kommer han på Sommarkrysset og Lotta på Liseberg ? :)

Svar: Eric kommer att vara på Sommarkrysset 4 Augusti och 6 Augusti på Lotta på Liseberg :)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-10 @ 16:14:07
Postat av: Hanna

Kan man se det på tv ? :)

Svar: Jag tror det, men jag är inte säker. Jag återkommer när jag vet mer! :)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-10 @ 21:55:40

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: