Category: Bloggen | 2012-07-10 | 22:17:53

Förändringar (viktigt)

Just nu pågår ett projekt för bloggen. Det kommer bli en ganska stor förändring, men på ett positivt sätt! Jag är jätte spänd på resultatet. Ska bli sjukt kul när det är klart. Dock vet jag inte när det kommer vara klart, men jag återkommer! En annan sak som kommer vara lite nytt redan nu är att jag kommer sluta skriva "//Celine" efter inlägg, svar osv eftersom Malin och Marina inte är med på bloggen längre. Det är ganska onödigt när dom ändå inte kommer skriva något mer ;) Det var nog allt. Puss och kram på er alla mina fina läsare! 

Postat av: Lina

kan du ge en ledtråd till förändringen?:P

Svar: Nej, jag vill inte avslöja något än... Men ni kommer märka den när den när den väl är klar, det lovar jag! ;)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-10 @ 22:27:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: