Category: Bilder | 2012-07-08 | 23:28:10

Fuck them



Va fan menar dom med smörsångare? Är Eric en smörsångare? Skulle inte tro det va... Eric är bara sjukt duktig på att sjunga. Kanske någon som är lite avundsjuk, eller vad tror ni? 
 
//Celine

Postat av: Emma

Smörsångare...? Hmm...nej verkligen inte! Vet inte riktigt vad dom har fått det ifrån. Och säger som dig-vad fan menar dom med det? Eric är vääääääääldigt duktig på det han gör (svårt att uttrycka sig i ord hur mycket man verkligen älskar Eric som artist).Dessutom älskar Eric det han gör och det märks väldigt väldigt mycket! Allt han gör på konserter t.e.x gör så att luften försvinner ur en.Han vet verkligen hur han ska hålla igång sin publik. Men tror som dig, anar man lite avudsjuka här eller? Dessutom vad är det här...? Jo, en tidning. Och vad tycker vi om tidningar som skriver skit...? Precis!;)

2012-07-09 @ 09:03:27
Postat av: Hannoover

He's hotter than fire..

2012-07-09 @ 09:39:02
URL: http://myownway.devote.se
Postat av: Hannoover

oj skrev på fel inlägg ..
vafan! helt klart avundsjuka !

2012-07-09 @ 09:40:55
URL: http://myownway.devote.se
Postat av: ekan

jag tycker att han sjunger falskt. jag tycker dom skriver rätt jag tycker inte alls om honom. det är vad jag tycker

2012-07-09 @ 12:38:31
Postat av: Sofia

Dom är jävla Fucking idioter!!!!!!!

2012-07-13 @ 01:21:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: