Category: Övrigt | 2012-07-08 | 04:59:32

I will always support you

Har legat i sängen i flera timmar och försökt att sova, men eftersom att jag har vänt på dygnet totalt nu på sommarlovet så kan jag inte somna... Så vad gör man då när man inte kan sova? Jo, man klickar sig in på YouTube. Av någon konstig anledning kom jag att tänka på huvudvätaren, kommer ni ihåg den? Så sjukt söt och liten Eric är! Saknar den tiden lite grann faktiskt. Det var inte sån stor hysteri kring Eric som det är nu. Men jag är så otroligt glad för Erics skull att han har kommit såhär långt med sin karriär. Det gör mig så glad när han är glad. Tänk ändå att det är ca 2,5 år jag har varit ett stort fan av honom nu och tänk var många konserter och spelningar jag har varit på. Jag har rest mycket och fått se delar av Sverige som jag kanske inte skulle ha fått se annars och alla underbara människor jag har lärt känna. Det är helt fantastiskt! Jag är så otroligt lycklig! Tänk vad mycket Eric har gjort för oss som han egentligen inte vet om... 
 
//Celine

Postat av: Clara

Dygnade med en kompis via sms inatt, låg och kollade på Klipp med Eric i flera timmar XD :)

Svar: Hehe, då var vi två ;)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-08 @ 11:08:01
URL: http://Mittliviboxtaver.blogg.se
Postat av: Anonym

Yepp, det har han. Jag mötte min bästa kompis på en av hans konserter. Utan honom skulle vi inte känna varandra och inte heller skulle jag haft så mycket skoj.

2012-07-08 @ 12:48:57
Postat av: Lillian

De syns att han har vuxit till sig lite. Han har blivit bredare över axlarna och klippt håret. Jag gillade honom i denna frillan. Han var så sjukt fin. De är han fortfarande, men han ser mer ut som en pojk här än den man han är på väg att bli ;)

2012-07-08 @ 13:45:34
URL: http://lilliano.blogg.se
Postat av: Miirreee

OMG han ser exakt ut som min brosa i "huvudvätaren" han ee typ som Eric Saades look-a-like. XD

2012-07-12 @ 12:06:51
URL: http://tookinooki.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: