Category: Pop Explosion - Vårturné 2012 | 2012-07-24 | 11:16:19

Miss Pop Explosion

Åh vad jag saknar Pop Explosion. Det var den dagen då Saadefamily "föddes" på riktigt. Den dagen var så otroligt mysig. Om vi inte skrev Eric av oss själva på marken så satt vi och lyssnade på Erics låtar i högtalare och sjöng med. Det blev otroligt många toabesök den dagen också, haha. Vi ska ju inte tala om själva konserten som var hur grym som helst! Har massor med minnen från den här dagen :') 
 

Postat av: zizi

så söta vill vara med när ni gör så

2012-07-24 @ 18:37:19
Postat av: Rebecca Gullfeldt

jag är i röd jacka :3

2012-07-24 @ 19:53:30
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Ingetnamn

Hej! Jag tänkte bara skvallra lite om Eric saade! Det är
Nämnligen så att jag och eric har varit ganska nära vänner tills den dagen han fick reda på att jag tyckte om honom mer än som vän, nu vill han knappt prata med mig, mest för att inte jag ska bli sårad, och för att han vill vara singel. Men nu är det så att jag vet att han träffar en tjej från Linköping vid namn Amanda. Jag har träffat henne en gång med Eric men då sa dom att dom inte kände varandra utan Amanda var bara bra kompis med en av Erics dansare. Alltså så försökte dom hålla det hemligt. Jag känner bara för att skvallra nu för att Eric låtsas vara så jäkla singel och fri, men så är han kär i denna Amanda och hon likaså. Hon verkar gullig, och enligt en av Erics dansare så träffas så ofta dom kan och ser man Eric prata i telefon och le så är det med henne han pratar. För hans skull hoppas jag att det är en bra tjej för jag tycker ju om honom, och jag hoppas att hon är snäll och trogen mot honom.. 

Amanda kan man hitta på instagram : magnusson08

2012-07-26 @ 09:43:01
Postat av: Tilda<3

Ja det var helt underbart och alla där var så himla snälla och allt var så mysigt! Saknar det verkligen <3

2012-07-27 @ 19:01:49
URL: http://theericsaades.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: