Category: Bloggen | 2012-07-18 | 17:28:42

NYHETER!

Hej! 
 
Ni som följer EricSaadeDaily på Facebook och Twitter vet att jag lovade att berätta lite förändringar som har med bloggen att göra. Nu kan jag avslöja att det är en ny design på väg. Jag kan tyvärr inte svara på när det kommer vara klar, men den är i alla fall på väg. Den andra saken är att jag numera kommer ha ett litet samarbete med Lingmans, dvs Erics management! Sjukt spännande, men mer än så säger jag inte just nu. Hoppas ni är lika spännda på den nya designen och samarbetet som jag är! :D
 
 
 
 
 
Klicka här för att följa EricSaadeDaily på Facebook. 
Klicka här för att följa EricSaadeDaily på Twitter. 
Klicka här för att följa min andra sida på Facebook som handlar om Eric Saade. 
 
 
 
//Celine

Postat av: Mooaaahh

OMG VAD KUL! :D

2012-07-19 @ 18:30:41
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: