Category: | 2012-06-20 | 13:10:35

Fyrishov

Nu har jag äntligen fått ordning på alla bilder. Här kommer dom som jag tog i Fyrishov när Eric uppträdde på Rix Fm festival. Enjoy! :) 

 
 
 
 
 
 
 

Världens snällaste och finaste Rim! 
 
 
 
 
 
 
 
Måste säga att jag är sjukt stolt över bild nr. 4. Älskar den! Vilken bild tyckte ni mest om? :)

Om ni vill läsa mer om dagen då jag var i Fyrishov kan ni göra det här

//Celine

Postat av: JedwardsElin

Hej! Jag tänkte att vi kanske kunnde länka varandras bloggar?(i ett inlägg). Skriva lite kort och en bild (+länk, såcklart). Min blogg handlar om Jedward! Hör av dig på min blogg ifall du vill, vågar och kan =;).

Svar: Hej!
För att jag ska länka dig krävs det att du har minst 400 unika besökare om dagen. Om du har det kan jag absolut länka dig! :)

//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-06-20 @ 13:52:46
URL: http://jedwardgrimess.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej, skit fin bild! (nr 4) eller alla bilder va fina men nr 4 va finast! :)

2012-06-20 @ 17:54:59
URL: http://lifeassaade.blogg.se
Postat av: E.<3

Den sista. Gud så söt!!! :>

2012-06-20 @ 18:04:13
Postat av: ebba :D

ja måste säga att du e sjukt duktig på att ta bilder!:D seriöst äääälskar ja nr4,5;)

Svar: Åh, tack så mycket! Va glad jag blir! :D
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-06-20 @ 23:16:34
Postat av: Tanja

Grymt fina bilder! vad har du för kamera? :)
btw, min syster är kompis med Rim ;) :D

Svar: Tack så mycket! :D Jag har en Canon eos 7D :) Åh, är hon :)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-06-26 @ 01:21:41

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: