Category: Spelningar/Signeringar | 2012-06-19 | 02:09:40

Bilder med mera från Eskilstuna

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja... När Eric anlände kom han bakvägen och tur som vi har så råkar jag och mina kompisar stå där och skriva på en tävlingslapp där man kunde vinna en backstage tur vid scenen. Eric såg oss och vinkade. Som sagt så var vi i alla fall med i en tävling, som en av mina kompisar sedan vann. Eftersom att hon bara fick ta med sig en kompis så lottade vi och det blev jag. Det började med att vi mötte upp en tjej som skulle visa oss runt. Det första vi fick se var där alla artisterna befann sig backstage. Vi stog där ganska länge, men det gjorde oss absolut ingenting för vi hade utsikt till Eric, hehe. Sen kom Erics dansare fram och började prata med oss. Dom kände igen oss från att vi hade pratat med dom tidigare under dagen och så. Vi tog en bild tillsammans. Sen visade tjejen oss vidare. När det sedan var dags att gå upp på scenen då vi skulle få se Tones och Erics framträdande med Imagine fårn scenen mötte vi Eric i trappan på vägen upp. Han vinkade och när vi var vid trappan gjorde han en "damerna först" gest till oss. Så himla gulligt! Efter att vi fått se framträdandet från scenen gick jag och Theres tillbaka till publiken, där möttes jag av Erics blick och ett leende. Alltid lika fantastisk känsla! Efter konserten gick jag och Theres backstage igen fast utanför. Just vid det tillfället gick Eric förbi. Han vinkade åt alla som stod där, men när han fick syn på mig vinkade han (mer som att han kände igen mig), log och sa hej! Gud vilken fantastisk dag det var, helt sjukt! Det hände så mycket mer, men det här var väl det "viktigaste", tror jag :)

 

Jag och Theres backstage.

Jag, Theres och Erics dansare.

Bild från scenen.

Dansarna kommer in på scenen.

Bandet.

Mötet i trappan... ♥

//Celine


Postat av: Anonym

OMG! vrf tog du inte bild med han om ni stog nära

Svar: Vi fick tyvärr inte :(
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-06-19 @ 15:45:14
Postat av: Lotta

Is this Erics real facebook ? http://www.facebook.com/eric.k.saade.9

Svar: No :)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-06-19 @ 16:24:53
Postat av: Skåningen ;)

Hellu! :P
Vill ba fråga fick ni backstage pass när ni var i Eskilstuna & fick ni i såna fall intervjua Eric? :P

Svar: Ja, det fick vi :) Nej, vi fick tyvärr inte intervjua Eric "/
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-06-20 @ 09:51:14

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: