Category: Bilder | 2012-03-30 | 15:17:25

Eric Saade tar 1500 för en autograf...

Gud va alla hänger upp sig på det här med backstage-passet. Visst jag kan hålla med om att det är lite dyrt, men är det verkligen en sån big deal? 

//Celine


Postat av: Anonym

Asså!!! Det är inget konstigtdet är inte för barn som han sa och om man gillar han så mycket så köper man doooooooooooooooom man får ju träffa honom;D

2012-03-30 @ 17:40:10
Postat av: Nathalie

Asså jag tycker såhär: Om man verkligen är ett riktigt stort fan och man verkligen vill träffa sin idol då är den summan väldigt liten.

Lixom tänk på de som betalar mer än dubbelt så mycket bara för att SE dem live.

Här får de prata, singering och bild.

Jag fattar inte iheller varför alla ska vara så negativa om allt! Det stör mig.

2012-03-30 @ 21:04:28
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag håller med , Min ´Mamm tycker det är dyrt så jag får inte köpa.

Jag Älskar eric saade grymt mycket , och har åkt till kiruna för att se honom och mamma veet att det skulle betyda mycket om jag fick ett sånt men hon köper det ändå inte :(

2012-04-02 @ 13:57:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: