Category: Artiklar | 2012-03-08 | 20:44:02

Sandén och Saade har sålt lägenheten

Molly och Eric när det begav sig.

Eric Saade och Molly Sandén har sålt sin drömlägenhet.

Nu vill Molly leva singelliv i egen lya.

– Jag ska ha en sån tjejig lägenhet, säger Molly.

Det var i januari det tog slut mellanEric Saade, 21, och Molly Sandén, 19.

Nu har paret också fått sin lägenhet på 49 kvadratmeter Rörstrandsgatan i Stockholm såld.

Utropspriset var 3 250 000 kronor.

– Vi fick det vi ville ha. Det var skönt. Men det viktiga var att vi båda fick börja om, det var nummer ett. Så nu känns det bra och jag är taggad för att hitta mitt eget, säger Molly Sandén som på lördag tävlar i Melodifestivalen med sin ballad "Why am I crying".

Hon har bott kvar i lägenheten tills nu.

– Det är jättetråkigt att flytta från lägenhet eftersom det är ju mitt hem, det är klart att det alltid är jobbigt. Men jag ser fram emot att ha något eget.

”Ska ha en tjejig lägenhet”

Hon vill bo kvar i området - och vet redan hur hon vill ha det.

– Jag har inte riktigt haft det där då kompisar kommer över lite när som helst, kläder överallt och nudlar till middag. Jag har inte riktigt haft den där tiden i mitt liv då jag har bott själv. Jag flyttade direkt in med honom, säger hon.

Klart är att hennes skor kommer få ta mycket plats.

– Jag ska ha en sån tjejig lägenhet. Jag ska ha alla mina skor uppe på väggarna. Det är nog 30 par kanske, men det är liksom inte Charlotte Perrelli-garderoben. Jag är inte så mycket för dyra märken, det spelar inte så stor roll. Det är ju roligare att ha fler par och byta med.

Hon säger sig inte ha börjat dejta efter uppbrottet. Än så länge trivs hon med singellivet.

– Jag trivs så bra man kan. Och jag ser till att omge mig med människor hela tiden så att jag inte hinner känna mig ensam.

 

Artikeln kanske mest handlade om Molly, man tänkte att det kanske var kul att läsa ändå..?

//Celine



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: