Category: Videoklipp | 2012-10-27 | 23:10:00

Erics uppträdanden i X-factor

 
 
Eric%20Saade%20-%20Marching%20(in%20the%20name%20of%20love)
 
Det är så sjuk att titta på Erics uppträdanden nu i efterhand och se vilken skillnad det är jämfört med att se honom live. Han är 1000x bättre live! Vi fick se framträdandet jag tror det var 3 gånger för att dom skulle få det perfekt med kamerorna osv. Inget jag klagar över dock ;) Men jag tycker det är otroligt synd att man hör att dom har lagt på massa effekter på Erics röst på det man fick se i TV.. Han behöver inte det! Han är så jävla grym som han är! I allmähet var framträdandet hur grym som helst! Så jävla bra! Finner inte ord för det. Eric chockerar en varje gång, då han bara gör bättre och bättre framträdanden för varje gång. Dom som inte tycker detta är bra kan ju bara gå och gräva ner sig i en grop.

Postat av: Anonym

Och du kan dra åt helvete :P

Svar: Vaaaa? :P
ericsaadedaily.blogg.se

2012-10-28 @ 00:38:58
Postat av: Ellen <3

Jag såg det på tv och det lät inte som att det var Eric som sjöng!! Det var får perfekt så det lät som om det va play back! Då blev man ledsen.......... Eric kan ju sjunga hoppas det vrå x-faktor och inte han som har bestämt der så an inte börjar tvivla p sig själv! :)

Svar: Precis det var det jag menade. VI fick ju höra när Eric sjöng och det dom visade på tv var ju också Erics som sjöng, men dom hade lagt till effekter på hans röst.. "/ Jag tror absolut inte Eric börjar tvivla på sig själv, jag tror det handlar mer om att det skulle bli coolt :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-10-28 @ 08:22:29
Postat av: Ewa

Erics fantastiska sound kom fram, så enormt bar på direktsändningen och perfektionen av både sång och dans var av verklig klass och utfördes av PROFFS!

Svar: Jag håller helt och hållet med dig!
ericsaadedaily.blogg.se

2012-11-04 @ 02:30:27

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: