Category: Eric på Facebook | 2012-10-04 | 20:37:41

Stay strong beautiful Emma

Ni som har Twitter vet säkert redan om allt dett, men jag är bara tvungen att göra ett inlägg om det. Emma Karlström som är en otroligt fin tjej hade oturen att få hjärtstillestånd. Hon fördes till sjukhus och som tur va började hennes hjärta slå igen. Tyvärr fick hon beskedet att hon har en tumör i hjärtat och kommer börja behandligen mot detta imorgon, fredag. Jag är så otroligt glad för Emmas skull att Eric både skrev på Facebook och på Twitter och dessutom började han följa henne på Twitter. Tyvärr kan ju detta inte bota henne, men förhoppningsvis är det som plåster på såren och ger henne lite extra kraft i alla fall. Jag vet själv hur glad jag skulle bli om detta skulle hända mig... Jag tycker det är så otroligt hemskt att människor ska råka ut för sånna här hemska saker, speciellt när man är så ung som Emma är. Men vad du än gör Emma, ge inte upp! Du klarar det här, det gäller bara att bestämma sig för att klara sig egenom det och fortsätta vara stark! A fighter keeps fighting. Skickar många kramar till dig Emma! 
 
Häromdagen lyckades vi få Stay Strong Beautiful Emma att komma med på listan av Worldwide Trends på Twitter :) 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: