Category: Videoklipp | 2012-10-28 | 14:51:00

Videosar från X-factor

 
Kolla i HD 720p! 
Den här videon spelade jag in under genrepet. Nu i efterhand såg jag att Eric faktiskt tar på Eddie vid 1:45 och sedan kollar på oss när han fortfarande håller kvar. Kunde inte sluta skratta när jag såg det, haha!
 
 
Kolla i HD 720p! 
Den här videon är också inspelad under genrepet. Såg ni hur Eric pekade på oss vid 2:31!!!? Dock tror jag han pekade mest på Theres.. Men så sjukt söt han är! :) 
 

Kolla i HD 720p!
Den här videon är inspelad under livesändningen. Snacka om att Eric ägde ut alla deltagarna som stod på scen. Han kommer verkligen in som the boss och visar vart skåpet ska stå. Älskar låten han sjunger. Han gjorde den så himla bra! Vet ni vad den heter? Ser ni att han viknar till oss vid 2:52 :)
 
Jag filmade när Eric sjöng Marching i live sändningen, men mitt minne på kameran tog slut så jag fick inte med hela framträdandet, så jag struntade i att ladda upp det. Ni fick ju i alla fall det från genrepet och sen fick ni ju se live framträdandet i tv :) 
 

Postat av: Mathilda

Haha så kul att man på vissa ställen inte hör vad Eric sjunger för att ni skriker så högt ;)
Förresten, stod du/ni i kö länge för att få de grymma platserna? :)

Svar: Haha, jag vet! xD Jag började köa vid ett tiden ;)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-10-28 @ 16:27:54
URL: http://hhenriksson.bloggplatsen.se
Postat av: elin

låten han sjöng heter diamonds are forever, från bondfilmen diamonds are forever

Svar: Okej, tack!! :D
ericsaadedaily.blogg.se

2012-10-28 @ 18:46:53
Postat av: Rebecca Gullfeldt

filmade du med digitalkamera eller systemkamera? :)

Svar: Jag filmade med min Canon G1x som är en slags kompaktkamera :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-10-28 @ 22:44:46
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: