Category: Videoklipp | 2013-08-20 | 19:18:17

a small acoustic concert

 
 
 
Då jag inte har varit hemma på ett tag och inte haft tillgång till verken min dator eller kamerasladd så har jag inte haft möjligheten att lägga upp verken bilder eller videos från konserten i Göteborg. Jag kan börja med att säga att konserten var helt... jag finner inte ens ord. Den var obeskrivligt bra. Det var så mycket glädje och så mycket energi så ni förstår inte. Man behövde inte ens hoppa själv till låtarna, utan man hoppade liksom automatiskt för att man stod så tight med höfterna mot varandra så man drogs bara med i det. Den här konserten slår faktiskt turnépremiären i Helsingborg. Trots att det var så sjukt mäkigt där, då det var sent så det var mörkt ute (för en gångs skull), Eric hade så mycket energi på scenen och det bästa av allt att man inte visste hur konserten skulle vara. Men glädjen och energin i Göteborg slår faktiskt det. Tyvärr fick vi inte träffa Eric efter konserten, men jag var hur glad och nöjd som helst ändå. Scenen var jätte låg, vilket gjorde att det kändes som att man var med på scenen nästan. Röken som är i början på Till I Break var vi liksom inne i och såg ingenting. Hela konserten blev mer intim och Eric såg en verkligen vilket var helt underbart. Efter konserten kom Eric ut backstage och gjorde en liten akustisk spelning för oss fans som var kvar. Det går inte att beskriva med ord hur underbart det var. Jag älskar att Eric verkligen har fötterna på jorden (och inte har hybris som vissa påstår att han har) och kommer ut till oss fans som bildar en ring runt honom. Jag menar bara att fast än att vissa fans kan bli helt till sig kommer han ut och tar sig tid att göra detta för oss. För er som inte var på plats och gärna hade velat uppleva detta, kan jag i alla fall bjuda på två videos som jag spelade in då. Enjoy! :) 

Glöm inte att ni kan titta i HD-kvalitet!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: