Category: Bilder | 2013-08-04 | 21:16:58

Bilder från Coming Home Tour - Skansen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Sandra

Du tar skitfina bilder! :D

Svar: Tack så jätte mycket! Kul att du gillar dom :D
ericsaadedaily.blogg.se

2013-08-04 @ 22:28:25
Postat av: Anonym

Gud vilka fina bilder!!
Vilken kamera använder du?
Redigerar du dina bilder, isåfall vilket redigeringsprogram använder du?
Älskar din blogg!!

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir att du tycker om dom :) Jag använder Canon eos 7D. Det ända jag gör är att lägga på lite intensitet och konstrast och det gör jag i Photoshop. Vad roligt att höra att du tycker om bloggen! :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-08-04 @ 22:56:57
Postat av: Linn

Jag gillar din blogg super mycket:-)
Du är bäst på att sjunga!
Lägatar till du kommer till Umeå!
Vad gillar du att göra på fritiden?

2013-08-05 @ 15:57:13
Postat av: Mathilda

Grymma bilder på den snyggaste personen i världen någonsin, alla vi saade-fans bör vara så stolta över honom, han har ett hjärta av guld!

2013-08-16 @ 16:13:39
URL: http://mathildapn.devote.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: