Category: | 2013-08-30 | 22:22:33

Från oss alla till Eric

 
Som ni vet släppte Eric för bara några dagar sedan ett grymt album. Tyvärr så verkar det inte som att alla journalister och recensenter håller med oss om den åsikten. Efter att ha läst den ena efter den andra negativa artikeln och recensionen om Erics album Forgive Me, bestämde jag och min vän Theres oss för att vi vill göra något till Eric för att förklara hur bra albumet egentligen är, och vi tänkte ta er till hjälp. Vi kom på idén att vi alla ska skriva ner allt som vi tycker är bra med albumet som vi sedan tänkte ge till Eric. Han förtjänar verkligen alla positiva  kommentarer i världen, för han har verkligen slitit och släppt ett helt fantastiskt album. 
 

Våran tanke är att vi ska fylla den här boken som är på bilden, med massa positiva kommentarer om albumet. Ni får skriva precis vad ni vill bara det är positiva saker och handlar om albumet. Vi vill helst ha en lite längre text på ungefär max 20 meningar och inte bara ha en mening som "det är sjukt bra". Maila era texter till [email protected] senast den 6 September. Vi kommer därefter att skriva in era texter fint i boken. Skriv gärna namn och vart ni kommer ifrån/bor i mailet. Om ni har frågor kan ni ställa dom i frågelådan som ni hittar i menyn till vänster på bloggen. Sprid gärna detta så vi får med så många som möjligt!

P.S man behöver inte bo i Sverige för att delta.


Jag kan även avslöja att det kommer komma upp en tävling på bloggen inom en snar framtid, så håll utkik efter den! 


Postat av: hawa gouro

du har verkligen ett hjärta av guld!det här visar hur mycket du bryr dig och tänker på Eric. dem negativa recensionerna upprörde oss allihop men det är inte mycket vi gjorde åt saken.därför tycker jag att du är fantastisk som gjorde nåt åt saken. jag är inte en som läser bloggar, men jag läser din blogg varje dag!jag älskar det du gör och ska stötta dig med det här. jag ska försöka sprida det här så mycket jag kan och hoppas verkligen vi klarar det här tillsammans. fortsätt vara den du är och sluta aldrig med det du gör! <3

2013-08-31 @ 00:01:56
Postat av: Ellen

När ska det vara inne????:) hinner inte skriva nu!:)

Svar: Senast fredag, 6/9 :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-08-31 @ 19:41:07
Postat av: Emelie

Måste det BARA stå om albumet? ska hela texten bara handla om hans album?

Svar: Tanken är att vi ska muntra upp och peppa Eric efter allt negativt som skrivits om albumet, så ja :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-08-31 @ 23:17:25
Postat av: ewa

Lägg även ut detta på Saadefamily...

2013-09-01 @ 13:34:28
Postat av: Kassandra

ska man skriva texten till Eric här? Kan jag skicka den senare ikv? :)

Svar: Nej du mailar in den till [email protected] :) Du har till klockan 12 ikväll på dig att skicka den!
ericsaadedaily.blogg.se

2013-09-06 @ 19:16:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: