Category: Musik | 2013-08-22 | 21:12:53

Preview of the upcoming song Beautiful!

 
HÄR kan ni lyssna på previewn av den kommande låten Beautiful! Är ganska så mållös just nu kan jag säga. Älskar beatet, stämman, Erics röst, ja heltheten i låten. Sjukt sexigt när han säger "all right" i början också. Hur sjukt är det inte att Eric alltid lyckas, gång på gång?! Blir bara mer och mer taggad inför albumet för varje preview jag hör. Den här och Boomerang var dom låtarna jag såg mest fram emot att få höra hur dom lät och jag är allt annat än missnöjd. Så sjukt bra båda två! Vad tycker ni om Beautiful?
 

Såhär skriver Scandipop om låten "An uplifting, mid-tempo r&b ballad that’s all clap happy and stuff. The production on here is A Grade, and Eric sounds smooooth. So different from anything he’s done before, but at the same time not too much of a stretch to join the dots between Saades old and new."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: