Category: Erics liv | 2013-12-02 | 00:23:00

Adventsfirande

 
Just nu verkar det som att det är ganska tomt på Erics planering framöver. Det närmsta är troligtvis Musikhjälpen. Dock verkar det inte vara helt klart om Eric ska medverka eller inte ännu. Om jag inte ser fel på bilden firade Eric första advent med Sebastian och Oscar hemma hos sig framför FIFA 14 på Erics nya ps4.

Postat av: Veronica

Var hittar du såna här privata bilder?

Svar: Det är olika, men den här bilden hittade jag på Sebbes instagram :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-12-02 @ 13:19:53
Postat av: saadelover

haha :D typiskt Eric

2013-12-02 @ 16:50:13
Postat av: Maria

Hej
Hitta din blogg av en slump och har suttit och tittat i flera timmar. Den är verkligen superfin :) vilket jobb du lägger ner. Måste fråga, känner du Eric? Vet du om han läser din blogg? Min moster känner hans familj så det var på den vägen jag hitta hit :) Hur hittar du hans kompisars instagram? Och tex bilden i inlägget under var hitta du den? Superfin.
Kram Maria

Svar: Hej!Vad härligt att du hittat hit och tycker om bloggen :) Nej, jag känner inte Eric. Jag är ett fan, precis som alla andra. Dock kanske man skulle kunna säga att jag har en speciell kontakt med Eric. Han vet nämligen vem jag är, vad jag heter o.s.v. Han följer mig även på både Twitter och Instagram. Om han läser min blogg vet jag tyvärr inte. Däremot vet jag att Erics PR Oscar läser den. Jaha där ser man, vad trevligt. Jag letar lite och är uppmärksam. Bilden i inlägget "dagens bild" hittade jag på Instagram.
Kram på dig!
ericsaadedaily.blogg.se

2013-12-03 @ 08:49:29
Postat av: Moah

Du kanske redan vet det men tänkte bara tipsa om att Eric är med i senaste FRIDA-tidningen (en liten bild) och kommer vara med i nästa också, då han mer har intervjuats ;)

Svar: Tack för tipset!
ericsaadedaily.blogg.se

2013-12-03 @ 17:04:58
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: