Category: Övrigt | 2013-07-26 | 22:18:00

Världens bästa känsla

 
Sämst bild, men den här bilden beskriver världens bästa känsla. Känslan när Eric hälsar på fans och ler sådär extra mycket när han får syn på mig för att han känner igen mig är helst obeskrivlig. Känslan av att han känner igen mig är obeskrivlig. Den här killen gör mig till världens lyckligaste. Folk kan tycka att jag är helt crazy som åker runt och ser Eric så mycket som jag gör, men det är så himla underbart. Att få glömma allt under ca 75 minuter som konserten håller på är så underbart. Jag har fått uppleva så otroligt mycket tack vare Eric. Jag har rest som jag aldrig skulle gjort annars. Jag har fått träffa så otroligt fina människor tack vare honom och så mycket mer. Man kan inte bestämma/välja vilken artist man ska bli fan av. Det bara händer. När jag såg Eric i Melo 2010 var det som meant to be. Jag valde det inte själv, utan det blev bara så och tack gode Gud för det ögonblicket. Jag har lagt ner så otroligt mycket pengar på Eric så jag vill inte ens veta hur mycket pengar det faktiskt är, men det har varit värt varenda krona. Jag kommer att ha sån otorligt nytta av allt jag lärt mig med planeringar, bokningar, hur man tar sig runt på bästa sätt och det största av allt att ta ansvar i framtiden. Självklart hade jag velat kunna shoppa mer osv, men det finns det tid för senare i livet. Man lever bara en gång och man får ta vara på den här möjligheten medan man är ung. Eric kommer alltid att vara en stor del av mitt liv. Han är en sån otroligt bra förebild så jag kan inte ens sätta ord på det. Tack Eric för att du är den du är och kämpar för det du tror på och är bra på. Sluta aldrig tro på dig själv och låt ingen sätta stopp för dig. Du är fantastisk! ♥

Postat av: Anonym

Din blogg är så otroligt bra! Jag läser den varje dag och har det inte kommit nån ny updatering så läser jag äldre inlägg. Du är så otroligt bra på att fotografera och du skriver så bra! Tack vare dig så vet jag mer om min stora idol än vad jag kanske skulle ha gjort om du inte hade den här bloggen! Ville bara säga tack för att du har skapat denna blogg. Du är grym!!

Svar: Jag blev så otroligt glad när jag läste detta. Tack så jätte mycket! Att det man gör uppskattas är så himla roligt. Tusen tack. Kram på dig!
ericsaadedaily.blogg.se

2013-07-26 @ 23:01:52
Postat av: Sofie

Otroligt fint skrivet.Eric Saade är en underbar person och han gör mig lycklig<3

2013-07-26 @ 23:11:32
Postat av: girl

Jag har läst din blogg ett tag och jag tycker det är bra att läsa om hur du skriver Eric

2013-07-27 @ 10:52:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: